#1 2008-05-30 18:06:18

Misiek

Wytwarzający etanol z woreczka

Skąd: Nibylandia
Zarejestrowany: 2008-05-30
Posty: 7
Punktów :   

Gwoli Wyjaśnienia- No i początek

Dzisiaj w wyjątkowych okolicznościach picia browarów ze znajomymi z klasy zauważyłem .że ludzie mają potrzebę rozmowy/dyskusji tylko że nie mają gdzie tego upubliczniać i rozważać(górnolotne słówo).

W związku z tym pomyślałem że warto założyć takie pseudo forum żeby pozwolić sobię na pewnego rodzaju rozmyślania moje, ale też na swobodną wymianę zdań itp. Nie jest zrobione doskonale, nie ma ładnej oprawy graficznej(no cóż nie znam się na tym ale mogę wytłumaczyć co to są narządy tympanalne ) ale pomysł kojarzy mi się z forum mojego kolegi/przyjaciela, który kiedyś wypisywał herezje na podobnym forum.

No więc zaczynajmy. Chciałbym zacząć od tematu ogólnie dostępnego. Tematu wywlekanego na każdą stronę, przejeżdżanego walcem tysiące razy ale pozwalającego mi na pewnego rodzaju dyskusję bo wiem że są ludzie po obu stronach tej sprawy.

Mam na myśli tą wyświechtaną i wyprutą tematykę przyjaźni damsko męskiej. Tzn. osobiścię nie widzę jej, wg. mnie ona nie istnieje, nie ma czegoś takiego. Myślę że jest to tylko wyświechtany slogan nadużywany przez dziewczyny które nie do końca mnie akceptują jako chłopaka i starają się mnie za bardzo nie zranić, lub też nazwa na pseudo platoniczną znajomość.

Powtarzam wg. mnie coś takiego jak przyjaźń damsko męska nie istnieje, bo każdy coś czuje, poczuje albo czuł, nawet jeśli mówimy że to już za nami i się przyjaznimy z tą osobą to jestem pewien(bo tak bywało w moim przypadku) na jedno skinienie znowu się okręcimy wokoło naszej/naszego przyjaciela/przyjaciółki i będziemy ciężko zakochani.